Föreningen

I Gåshaga Pirar 4 är vi 73 hushåll, inklusive våra sex radhus. Vår förening kallades initialt för ”husen på höjden” – vi har ett oslagbart högt och fritt läge mot en gemensam park åt söder och med havet i öster. Vi har haft ett förtroendefullt samarbete med Skanska, som byggt vår fastighet, och efterhand som problem uppstått har vi kunnat lösa dem.

Föreningen har en god ekonomi, vilket inneburit att vi både kunnat hålla avgiften konstant i snart 10 år – och dessutom kunnat amortera ett antal miljoner på våra lån. Vi är stolta över vår fina förening och gedigna fastigheter och gör vårt bästa för att bevara allt i gott skick för att också säkerställa en god värdetillväxt för medlemmarnas innehav. En förening där vi hoppas att alla ska trivas.

Information för mäklare

Vår administration sköts av Österåkers Bostadsrättsförvaltning där du kan få den information du som mäklare behöver.
Klicka på knappen för att läsa mer